Продаж техніки
Продаж запасних частин, олив та мастильних матеріалів
Сервісне обслуговування
Графік роботи

Пн-Пт з 8 до 17

Замовлення через сайт приймаються цілодобово

Контакти менеджерів
Менеджер Володимир
Розгорнути
Адреса

43006, м. Луцьк, вул. Мирослава Скорика, 16

Замовити дзвінок
01

Ми гордимось тим, що є частиною дружньої команди «Волинської фондової компанії»

02

Лояльність до компанії – це запорука успіху кожного працівника

03

Компанія цінує кожного працівника та піклується про усіх

04

Чесність при виконанні роботи – повага до себе

05

Ми допомагаємо своїм колегам в навчанні і наставництві

06

Ми завжди вболіваємо за результати своєї праці і праці наших колег

07

У нас вміють вислуховувати партнерів

08

Ми поважаємо компанію та її працівників

09

Ми завжди вітаємося один з одним

10

У нас не прийнято запізнюватись

11

Ми цінуємо свій робочий час та не витрачаємо його марно

12

Проявлення ініціативи – це можливість зарекомендувати себе

13

Наші працівники уміють пояснити все тихо і в спокійному тоні

14

У нас прийнято бути цілеспрямованими, бо для досягнення поставленої мети треба зосередити на цьому всі свої зусилля

15

Ми намагаємося бути послідовними – це підвищує нашу продуктивність та ефективність роботи

16

Ми розглядаємо будь-яку проблему або перешкоду, як коштовний урок, адже ми вчимося на помилках

17

Ми пам'ятаємо, що будь-який досвід - це унікальна можливість для росту та самовдосконалення

18

Ми завжди чесні і правдиві перед своїми колегами, бо добра репутація – це не тільки неприпустимість нечесності та брехні, а й допомога іншим людям у тому, щоб уникнути обману

19

Ми працюємо так, щоб клієнт був завжди задоволений

20

Ввічливість, привітність й доброзичливість у розмові з клієнтом, підвищує його лояльність до кожного працівника зокрема та компанії загалом

21

Ми не боїмося розпочинати розмову з новим клієнтом, адже цей клієнт може стати нашим постійним партнером

22

Ми намагаємося, щоб спілкування з нами було для клієнта корисним і приємним

23

У нас не прийнято сперечатися з клієнтом

24

Ми однаково уважні до будь-якого клієнта

25

Ми пам'ятаємо, що від того, як кожен працівник ставиться до клієнтів, залежить імідж компанії. Думка клієнта про працівника стає думкою клієнта про компанію загалом