Ми гордимось тим, що є частиною дружньої команди «Волинської фондової компанії»

Лояльність до компанії – це запорука успіху кожного працівника
Компанія цінує кожного працівника та піклується про усіх
Чесність при виконанні роботи – повага до себе
Ми допомагаємо своїм колегам в навчанні і наставництві
Ми завжди вболіваємо за результати своєї праці і праці наших колег
У нас вміють вислуховувати партнерів
Ми поважаємо компанію та її працівників

Ми завжди вітаємося один з одним
У нас не прийнято запізнюватись
Ми цінуємо свій робочий час та не витрачаємо його марно
Проявлення ініціативи – це можливість зарекомендувати себе
Наші працівники уміють пояснити все тихо і в спокійному тоні
У нас прийнято бути цілеспрямованими, бо для досягнення поставленої мети треба зосередити на цьому всі свої зусилля
Ми намагаємося бути послідовними – це підвищує нашу продуктивність та ефективність роботи
Ми розглядаємо будь-яку проблему або перешкоду, як коштовний урок, адже ми вчимося на помилках

Ми пам'ятаємо, що будь-який досвід - це унікальна можливість для росту та самовдосконалення
Ми завжди чесні і правдиві перед своїми колегами, бо добра репутація – це не тільки неприпустимість нечесності та брехні, а й допомога іншим людям у тому, щоб уникнути обману
Ми працюємо так, щоб клієнт був завжди задоволений
Ввічливість, привітність й доброзичливість у розмові з клієнтом, підвищує його лояльність до кожного працівника зокрема та компанії загалом
Ми не боїмося розпочинати розмову з новим клієнтом, адже цей клієнт може стати нашим постійним партнером
Ми намагаємося, щоб спілкування з нами було для клієнта корисним і приємним
У нас не прийнято сперечатися з клієнтом
Ми однаково уважні до будь-якого клієнта
Ми пам'ятаємо, що від того, як кожен працівник ставиться до клієнтів, залежить імідж компанії. Думка клієнта про працівника стає думкою клієнта про компанію загалом