Clone of Clone of MASSEY FERGUSON 8737S for those who know how to count money
Як 370-сильний MASSEY FERGUSON 8737S показав себе на полях ФГ «Вікторія» у Хмельницькій області
ФГ «Вікторія», де обробляють 800 гектарів землі, належить до категорії тих вітчизняних господарств, які заведено вважати середніми, чи навіть невеликими. Втім, як свідчить досвід, ефективність в агробізнесі визначається не розмірами земельного банку, а реальною технологічністю підприємства. І в цьому плані керівник ФГ «Вікторія» Микола Масловський може позмагатися із будь-ким. Зокрема, в плані раціональності вибору техніки для роботи.
Так, два роки тому Микола Васильович розпочав співпрацю із «Волинською Фондовою Компанією», одним із яскравих результатів якої стало придбання флагманського трактора – 370-сильного MF 8737S. Наявність рушія такої високої потужності у господарстві, площею 800 га, вже сама по собі свідчить про далекоглядність керівника ФГ «Вікторія». Замість того, щоб намагатися обійтися меншими тракторами, тут своєчасно та якісно виконують усі види робіт. В тому числі, такі архіскладні як розорювання «невдобок» та корчування пеньків.
– Ми вже давно перейшли на використання широкозахватної техніки і в цьому є очевидний сенс. Усі польові операції виконуємо швидше, витрачаємо менше робочого часу, зусиль та пального. Мали вже всі необхідні причіпні агрегати, тому шукали підходящий трактор, та ще й «не за всі гроші». І просто чудово, що ми зустрілися тоді із представником «ВФК», – згадує Микола Масловський.
Звісно, що Микола Васильович детально розглянув усі варіанти вибору нового трактора, особисто ознайомившись із конструктивними особливостями та роботою моделей різних виробників. І зрештою переконався, що MF 8737S стане оптимальним варіантом.
– Це надзвичайно практична машина. Тут 340 к.с. номінальна потужність двигуна, плюс є запас короткотермінового увімкнення потужності ще 30 «коней». У нас же тут дуже специфічний рельєф полів – Подільські Товтри, і не кожен трактор може нормально працювати на цих косогорах, та ще й із широкозахватними агрегатами. Наш MASSEY FERGUSON справляється із усіма завданнями без питань, – зазначає аграрій.
Причому MF 8737S приємно здивував ще й своєю витратою пального.
– Достатньо сказати, що він бере 8 літрів пального при роботі із 6-метровим потужним ґрунтообробним агрегатом. Сьогодні самі знаєте, яка ціна на пальне, тому цьогоріч ми заощадили на «солярці» не одну, і не дві тисячі гривень, – стверджує Микола Васильович.
Втім, заощадити керівнику ФГ «Вікторія» вдалося ще на етапі придбання нового трактора. Просте порівняння вартості тракторів різних виробників зі схожими характеристиками, засвідчило, що пропозиція «Волинської Фондової Компанії» виграла не лише за якістю машини, але й за ціною.
– Ми фактично заощадили понад 30 тисяч євро. Тобто, за ці гроші до такого трактора ще й дискову борону можна купити. Відповідно, співвідношення ціни та якості в MASSEY FERGUSON просто фантастичне, – вважає Микола Масловський.
Повертаючись до виняткової економічності MF 8737S, нагадаємо, що машину приводить в рух супернадійний 6-циліндровий двигун, обсягом 8,4 л. Аналогічні двигуни встановлюються на кораблі та військову техніку, що красномовно свідчить про їх надійність та невибагливість. До речі, на останній момент слід звернути особливу увагу, адже, як наголошує керівник ФГ «Вікторія», двигун MF 8737S «заточений на нашу солярку».
– Тут не потрібно ніяких AdBlue і додаткових витрат. Ми перший рік, ще до війни працювали на вітчизняному дизельному паливі, і жодних питань не виникало. Зараз із відомих причин заливаємо імпортну – те саме. Трактор працює рівномірно, так би мовити, дихає на повні груди, і при цьому ми фіксуємо дуже помірне споживання пального. Хоча бак тут дещо менший, аніж у конкурентів – 690 л, його із запасом вистачає на дві робочі зміни, – розповідає Микола Васильович.
Додамо, що на виняткову економічність роботи MF 8737S впливають інші конструктивні рішення від MASSEY FERGUSON, деякі із яких вже давно набули статусу світової класики. Перш за все, це унікальна безступінчаста трансмісія Dyna-VT, котра в поєднанні з системою динамічного управління трактором (DTM) забезпечує оптимальні економічні робочі параметри трактора в різноманітних умовах.
– Це повністю безступенева коробка передач типу Vario, що працює на швидкості від 0 до 50 км/год без жодних передач та діапазонів. Для механізатора із нею працювати одне задоволення – все просто і зрозуміло – вперед-назад і все. При цьому тут стоїть ефективний ходозменшувач, який дає змогу «повзти» на швидкості до 100 метрів за годину. Це надзвичайно важливо при виконанні цілої низки польових завдань, – пояснює регіональний представник «Волинської Фондової Компанії»…
Його слова підтверджує сам керівник ФГ «Вікторія».
– Саме так. Одне із ключових завдань для нашого нового трактора – це корчування закинутих полів з метою їх повернення до культурного рослинництва. Ми чіпляємо до машини важенну 5-тонну фрезу і трактор з нею спокійно працює, тим більш, що вантажопідйомність задньої навіски становить 12 тонн. Не кожен трактор може працювати із такою фрезою. Він їде заднім ходом зі швидкістю 3-4 км/год. Вже майже 40 га викорчував. Взагалі він у нас універсал і однаково добре ходить і з фрезою, і з сівалкою, і з дисковою бороною, і з іншими агрегатами. І до речі, налаштовується під будь-яку сівалку завдяки комп’ютеру, – стверджує Микола Масловський.
Водночас MF 8737S, як і належить представнику родини MASSEY FERGUSON, відзначається винятковими характеристиками надійності та простоти в обслуговуванні. Адже його «корені» походять із висококонкурентного північно-американського ринку, де фермери нізащо не придбають примхливу ненадійну машину.
– Тут передбачені окремі масляні ванни і на трансмісію, і на гідравлічну систему. Це дуже зручне і надійне рішення. До того ж, не потрібно міняти все масло відразу, бо це дорого, і таке рішення забезпечує істотну економію коштів під час технічного обслуговування машини. Також тут стоїть класична три точкова навіска із чотирма парами гідровиходів. Тобто, ми можемо підключити фактично будь-який причіпний агрегат, наявний у господарстві, – деталізує представник «ВФК».
Так само вигідною є і система ТО моделі. Перше мале ТО тут передбачене не через 250, а через 400 мотогодин роботи. Відповідно, до першого великого ТО MF 8737S проходить не вісім, а лише п’ять попередніх техобслуговувань, що знову ж таки виливається в суттєву економію коштів.
– Я надзвичайно люблю таку класну техніку. І не тільки я – у нас механізатори роззуваються, коли сідають до кабіни цього трактора, і буквально здмухують із нього порошинки. Просять мене купити ще одного, такого самого. І я тільки «за». Лишень у нас з’являться кошти від продажу врожаю нового року, будемо розмовляти про те, як придбати ще одну таку машину, – каже керівник ФГ «Вікторія».
Трактор MF 8737 S – ідеальне рішення
Серія тракторів MF 8737 S – це поєднання потужності, сили, відмінних конструкторських рішень і сучасної ергономічності при більш економічному 6-ти циліндровому двигуні AGCO POWER другого покоління. Номінальна потужність двигуна становить 340 к.с., а максимальна потужність досягає 370 к.с.
Сучасний дизайн трактора з плавними лініями надає MF 8737 S потужний і динамічний зовнішній вигляд. Нова форма шасі дозволяє скоротити радіус розвороту і працювати з високими баластними, навісними та тяговими навантаженнями.
Безступінчата трансмісія Dyna-VT в поєднанні з системою динамічного управління трактором (DTM) забезпечує оптимальні економічні робочі параметри трактора в різноманітних умовах.
Трактор оснащено посиленою задньою навіскою вантажопідйомністю 12000 кг. Інноваційна амортизована передня підвіска QuadLink наділена підвищеною міцністю та довговічністю. Конструкція переднього мосту розрахована на безпечне використання здвоєних коліс.
Високопродуктивна гідравлічна система з закритим центром забезпечує прекрасну роботу у відповідності до вимог агрегатованої техніки. Нова ергономічна «панорамна» кабіна тепер збільшена на 28% і обладнана найбільш повним набором приборів управління і контролю, згрупованими на підлокітнику для зручності і комфорту оператора.
У відповідності до сучасних вимог землеробства, трактор оснащено передовим обладнанням систем навігації та телеметрії AGCO.
Тобто, MF 8737 S можна назвати сучасним польовим трактором на всі випадки життя та для виконання найскладніших завдань, що, власне, ця машина й доводить у десятках та сотнях вітчизняних господарств.
Автор: Юрій Дивак
Джерело: Журнал "Агробізнес Україна"